پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی
            دسته بندي :  
علوم انسانی » 
حسابداری
            
            
            این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظايف مدير بازاريابي ،بازاريابي انگيزشي،بازاريابي توسعه اي ،بازاريابي مجدد و منابع می باشد...
* بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای 
کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود 
بلکه آن شامل مجموعه ای  از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که 
کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.
* بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
*
 بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان 
کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن
 هدايت مي کند.
* بازاريابي عبارت است از فرايندي
 که طي آن افراد و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران،
 خواسته ها و نيازهاي خود را تامين مي کنند.  
بازارگرايي :گرايش به بازار و نيازهاي مشتري كه اولين ويژگي بازاريابي جديد است به عنوان يك فرهنگ و بينش پذيرفته شود .
بازارشناسي :
 شناخت بازار تلاشي نظام مند است براي گردآوري ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط 
به همه اجزاي تشكيل دهنده نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل ، 
فروشندگان ، واسطه هاي گوناگون ، رقبا ، سازمانهاي تسهيلاتي و خدماتي و در 
نهايت همه عواملي كه بر نظام بازار تاثير دارند .
بازاريابي : بخش بندي يا تقسيم بازارها و تعيين محصولات شركت براي مناسبترين بازارها .
بازارسازي :
 نفوذ در بازار و معرفي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده
 از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش )